Kunstroute

Gepubliceerd op 30 augustus 2024 om 19:06

Morgen over drie weken begint de Kunstroute Heerenveen weer en ook dit jaar doet het Vertelmuseum mee. Aanstaande maandag, 2 september, begint de begeleidende tentoonstelling in de bibliotheek, waarvoor iedere deelnemende kunstenaar een klein kunstwerkje mocht inleveren.
Ik heb voor deze tentoonstelling een van mijn vele vogels ingeleverd, namelijk Fluffy Lark, een zeldzame vogel, die overigens geen onderdeel is van het sprookje.

Tijdens de Kunstroute verkopen we dit jaar in de hal van het museum mooie broches en ook vlinders om een kledingstuk mee op te sieren. Door de aankoop van een broche of vlinder steun je het museum en kun je jezelf of iemand anders een plezier doen.

Voor wie liever zelf iets wil maken: dat kan ook. Er staan dit seizoen twee cursussen gepland voor het verfraaien van kleding.

Je kunt op dit moment kiezen tussen vlinders en vogels om dat te doen,  maar ik sta open voor andere ideeën.