Go-Kids, Kunstroute Heerenveen en Verhalenavond

Gepubliceerd op 6 september 2024 om 07:30

Sinds deze week werkt Vertelmuseum De Vlechtvogel samen met Go-Kids. Go-Kids heeft op hun website een mooie pagina voor het Vertelmuseum gemaakt: https://go-kids.nl/friesland/erop-uit/vertelmuseum-de-vlechtvogel

Omgekeerd betekent dit dat wij graag verwijzen naar de website van Go-Kids voor meer activiteiten in de buurt.
Zo kan een familievoorstelling in het Vertelmuseum bijvoorbeeld mooi worden gecombineerd met een bezoekje aan Boer Barts’ Speelboerderij in Rotstergaast of het Natuurmuseum Fryslân in Leeuwarden.

Op de website van Go-Kids zijn vele leuke gezinsuitjes te vinden.

In het weekend van 21 en 22 september kun je tijdens de Kunstroute Heerenveen weer vrij naar binnen lopen bij vele kunstenaars in Heerenveen en omgeving. Ook wij doen weer mee met het Vertelmuseum. We zijn op beide dagen open van 11.00 tot 17.00 uur.

Vanaf maandag 2 september is het al mogelijk een voorproefje te nemen: in de bibliotheek van Heerenveen is namelijk werk te zien van de deelnemende kunstenaars.

Na enig beraad heb ik besloten ook dit jaar weer mee te doen aan Verhalenavond op 15 november. Meer informatie hierover volgt later. Mogelijk wordt er een verhalenroute georganiseerd in Heerenveen, maar dat is nog niet bekend.