Kunstroute

Gepubliceerd op 20 september 2024 om 07:58

We zijn er bijna klaar voor: de Kunstroute Heerenveen.

In de vitrine in de gang zijn nu vlinders te zien die je kunt appliceren op kleding, om je kleding ‘vleugels’ te geven. Deze vlinders zijn kant en klaar te koop, maar je kunt bij mij ook leren om zelf dergelijke vlinders te maken. Tijdens de kunstroute kun je je alvast opgeven voor deze cursus. Zie de agenda voor meer details.

Aan de kapstok in de gang hangen twee kledingstukken die met respectievelijk vlinders en vreemde vogels zijn opgevrolijkt.

Vreemde vogels maken voor op kleding of een tas is een andere cursus waar je je voor op kunt geven.
Ook deze cursus staat uitgebreid beschreven in de agenda.

Natuurlijk zijn er daarnaast ook vertelvoorstellingen te reserveren. Dat kan altijd op afspraak, maar er zijn ook weer twee vertelvoorstellingen gepland, namelijk op donderdag 26 september een vertelvoorstelling voor volwassenen en op zondag 29 september een familievoorstelling voor volwassenen met kinderen. Echt een leuk uitje voor het hele gezin!

Zie ook hiervoor de agenda.

Verder zijn er in de gang o.a. ook leuke broches te koop en bloementafereeltjes met sprang. Met deze aankopen steunen Jullie het Vertelmuseum.
In het museum zelf is ook altijd wel weer iets nieuws te ontdekken. Ik heb in elk geval ook de paspop weer even opnieuw aangekleed.

Komen jullie kijken, dit weekend? We zijn zaterdag 21 september en zondag 22 september open van 11.00 tot 17.00 uur.