Werk in opdracht en meer

Gepubliceerd op 27 september 2024 om 08:13

Vorig weekend was er de Kunstroute Heerenveen en toen kreeg ik de vraag of ik ook een anker zou kunnen maken voor op een piratenbroek (een oude spijkerbroek). Eerder had ik al een stuurrad gemaakt voor op het jasje bij de broek en ik was al begonnen aan een tweede groter gouden stuurrad voor op  de piratenpet. Ik vroeg me af of dit stuurrad niet te groot werd voor de pet, maar met de pet erbij bleek het formaat precies goed.

Inmiddels heb ik zowel het anker als het stuurrad klaar. Binnenkort gaan beiden naar de opdrachtgever, zodat ze in gebruik kunnen worden genomen.

Het aantal bezoekers tijdens de kunstroute viel dit jaar vooral op zaterdag wat tegen. Er waren ook heel veel andere activiteiten op die dag, zoals de Uitmarkt en de Turfstekersmarkt. Een beetje jammer dat dat allemaal tegelijk was, zodat ik ook zelf niet goed in de gelegenheid was om de Uitmarkt te bezoeken. Ik ben trouwens zaterdagmorgen omstreeks half elf toch nog even naar de Uitmarkt gegaan, die officieel pas om elf uur begon.
Ik wou graag even een kijkje nemen op de Overkluizing, waar Raya Art stond met het project van de Geluksdraak.

Maar ik wou ook heel graag even liggen op dat droombed met de prachtige gehaakte deken. Een bed om op te dromen over de dingen waar ik warm voor loop.

Nadat ik had uitgelegd dat ik om elf uur weer terug moest zijn in het Vertelmuseum, vanwege de Kunstroute, mocht ik wel even op het bed liggen, zodat Marije een leuke foto van me kon maken.

Tijdens de Kunstroute heb ik, net als voorgaande jaren weer een aantal leuke ontmoetingen gehad en daarom was het toch zeker de moeite waard om eraan mee te doen. Jan en Ingrid hebben me deze dagen goed geholpen en ze hebben op zaterdag ook nog een uurtje zonder mij het museum open gehouden, zodat ik toch gewoon mijn cursus NLP volledig kon volgen (van 16.00 - 20.30 uur). We hebben een mooie broche verkocht en verder weer wat zaadjes geplant voor mogelijke verdere contacten.

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.