Sprang

Gepubliceerd op 4 oktober 2024 om 09:01

Ik maakte er nevenstaand filmpje over voor mijn YouTube-kanaal Sprangria.

Er is weer een stukje sprang klaar voor mijn meerjarenproject  ‘gordijnen in sprang voor het museum’.

Ik heb de uiteinden van deze sprang op een alternatieve manier afgewerkt met behulp van een Tunische haaknaald.

Denk je bij het zien van deze sprang “o, dat zou ik ook wel willen leren“, neem dan gerust contact met me op. Je kunt bij mij op afspraak terecht voor een workshop ‘kennismaken met sprang’. Na deze basis workshop kun je naar keuze verder in de richting die je wilt, want er is heel veel mogelijk in sprang. Wie het liever op eigen houtje wil leren, raad ik aan op mijn YouTube-kanaal Sprangria  te beginnen met de afspeellijst voor beginners.

Verder heb ik deze week ook weer een mooie gehaakte ‘gouden’ veer voor de draak ontvangen en ben ik bezig met de voorbereidingen voor de beide cursussen die in de agenda te vinden zijn. Meer hierover binnenkort op dit blog en de Facebook pagina van het vertelmuseum.